LOADING

Type to search

Teknikkvennen du alltid kan spørre om hjelp

aktiviteter bogstadpuls

Teknikkvennen du alltid kan spørre om hjelp

Med 30 norske butikker har Kjell & Company for alvor etablert seg som en ledende bedrift for alle tenkelige tekniske duppeditter. Butikksjefen i Bogstadveien hyller sine ansatte og understreker at ingen spørsmål er dumme!

– For oss er det viktig at kundene våre føler at de kan komme med alle slags problemer, forteller butikksjef Magnus Sjöberg hos Kjell & Company Bogstadveien.
Magnus forteller at Kjell skal være en venn du kan spørre om alt.
– Kjell er teknikknerden som alle kan henvende seg til! Han stiller alltid opp, i alle situasjoner. Du skal ikke føle deg dum for å stille spørsmål, for den som spør får mye kunnskap.

– Vår største ressurs er de ansatte
– Vi verdsetter de ansatte svært høyt, sier Magnus.
Han snakker gjerne om viktigheten av å føle tilhørighet på arbeidsplassen.
– Det er viktig at de ansatte føler at de blir sett og hørt, og at de gleder seg til å gå på jobb.
Hos oss er vi opptatt av å ha et godt arbeidsmiljø, så vi snakker mye sammen. Dermed blir vi bedre kjent med hverandre og vet hva som motiverer oss.
Det er aldri stille på jobb i en travel handlegate.
– Vi er alltid tre stykker på jobb, så vi skal kunne hjelpe alle som kommer innom. Da er det viktig at vi har etablert en god lagfølelse. Uten de ansatte har vi ingenting å konkurrere med, sier butikksjefen.

Teknisk kunnskap er ferskvare
Med Nordens største utvalg av elektronisk utstyr, er det viktig at de ansatte har kunnskap om produktene.
– Vi har over 10.000 produkter, så det er mye å sette seg inn i. Teknisk kunnskap er ferskvare! Det kommer stadig noe nytt. For oss er det viktig å gi de ansatte en så god start som mulig, og å gi dem plass til å utvikle seg. Vi har interne kurs, både fysiske og digitale. På den måten blir det enklere å komme med anbefalinger, i tillegg til at vi lærer masse av hverandre!

Kjell – en venn alle kan henvende seg til
– Det spiller ingen rolle hva slags teknisk bakgrunn du har, for hos oss skal alle få hjelp, forteller Magnus.
«Tusen takk for kjempefin service!» sier en fornøyd kunde i bakgrunnen mens vi snakker sammen, og det får Magnus til å smile.
– Det er jo det vi elsker å høre! Vi ønsker å gi folk service i verdensklasse, og det gjør vi ved å strekke oss litt lenger.
Magnus forteller at Kjell & Company skal være butikken du kommer til for å få råd om den tekniske hverdagen.
– Vi har et bredt sortiment av varer, og mange av varene vi har finner du ikke andre steder. Vi har kunnskapen og interessen for å vise veien, og vi hjelper alle, uansett teknisk bakgrunn.

Tilgjengelig i alle kanaler
Magnus forteller at Kjell & Company ønsker å møte kundene overalt.
– Vi er tilgjengelig i alle kanaler. Du kan ringe, skrive, chatte, ha videosamtale eller møte oss fysisk i butikken. Vi vil gjøre det enkelt for kundene våre å få hjelp. Kundegruppen vår er sammensatt. Det er mennesker i alle aldre som søker hjelp, så da er det fint at vi kan hjelpe dem på deres premisser.
Magnus forteller at det har hendt at de ansatte mottar gaver fra kunder, fordi de er fornøyde med servicen.
– Det er jo utrolig gøy å få en oppmerksomhet, men jeg tror det viktigste er at vi er stolte av det vi driver med. Suksess får folk til å komme tilbake, og suksess får man gjennom sine ansatte, sier butikksjefen.

1. Magnus Sjöberg vil at alle skal føle seg velkommen i butikken.

2. Trine har full oversikt over det imponerende hyllesystemet.

3. God kundeservice står i fokus hos Kjell & Company i Bogstadveien.

4. Mange kurs sørger for at de ansatte har god kunnskap om produktene.

Tekst og Foto Cathrine Angard

Bogstadveien 15A | 69 52 09 09 | www.Kjell.com

Les høstmagasinet her: