LOADING

Type to search

Rosa måned

Mote

Rosa måned

1340_1045

Oktober har nærmest blitt synonymt med Rosa Sløyfe-aksjonen. Den går også av stabelen i år, og det er også muligheter for å støtte en god sak i Bogstadveien. Den største nyheten er at selveste Matthew Williamson har designet en egen kolleksjon for Lindex. Kolleksjonen kommer i Bogstadveien 40, hvor Lindex holder til, den 4. oktober.

Alt overskuddet fra salget av det feminine, flettede armbåndet, samt 10% av overskuddet fra kolleksjonen, vil bli donert til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon og kampen mot brystkreft.

– Det er en så viktig sak. Jeg er veldig stolt over å kunne støtte Lindex i deres fantastiske kampanje og ha muligheten til bidra med min design til dette gode formålet, sier Matthew Williamson selv.

Også Vitus Apotek kommer til å selge strasspins, reflekser og en praktisk paraply med Rosa sløyfe på. I fjor samlet Vitusapotek inn over 1 million, og kjeden håper at den skal greie et tilsvarende beløp også i år. Hele overskuddet går uavkortet til Rosa sløyfe-aksjonen.

ghd_V_styler_pink_diamond_brush

Hos disse frisører i Bogstadveien som fører GHD-rettetang, får du i år tak i  ghd pink diamond, som er navnet på årets versjon, doneres €10 til Rosa sløyfe. I samme slengen kan du støtte saken ytterligere ved å kjøpe stylingprodukter fra Sexy Hair, som støtter Rosa sløyfe med tre bestselgere: Spray and play harder, Powder play og Soy reneval.

I dagligvarebutikker som Meny, Ultra og Kiwi selges Asan intimvask med en donasjon til Rosa sløyfe i oktober. I tillegg har de en kampanje for selvundersøkelse på sin Facebookside.

«Den Rosa boken» er et samarbeid mellom Cappelen Damm og Rosa sløyfe. Med denne boken ønsker vi å vise de ulike sidene av brystkreft, enten som rammet selv eller som pårørende. Vi håper at boken vil gi håp og støtte til de som opplever brystkreft. En bok om håp, åpenhet og engasjement. Boken vil være til salgs hos bokhandlere i Bogstadveien.

Previous Article
Next Article